Sapnunamelis.lt (toliau – „Mes“) vertina ir rūpinasi savo Klientais, todėl šioje Prekių grąžinimo politikoje (toliau – „Politika“) aiškiai ir nedviprasmiškai pateikiame Mūsų veikloje bei interneto svetainėje https://sapnunamelis.lt (toliau - “Svetainė”) įsigytoms prekėms ir paslaugoms taikomas prekių bei pinigų grąžinimo sąlygas ir taisykles.
Sąvokos „Jūs“, „Jūsų“ ir „Klientas“ reiškia subjektą, asmenį, įmonę ar organizaciją, besinaudojančią mūsų Svetaine ir įsigyjančią mūsų Prekes bei paslaugas. Žodžiais „mes“ ir „mūsų“ vadinama pagal Lietuvos Respublikos įstatymus įsteigta įmonė Sapnunamelis.lt ir jos dukterinės įmonės, filialai bei atstovybės. Sąvokos „Produktai“, „Prekės“ apima bet kokias prekes ar paslaugas, kurias galite įsigyti mūsų Svetainėje.
Šią Politiką taikome tais atvejais, kai lankotės Mūsų interneto svetainėje bei įsigyjate joje parduodamus Produktus. Ši Politika nėra taikoma jokioms trečiųjų šalių svetainėms ir programoms, kurias galite rasti per mūsų Svetainę, įskaitant tas, kurios gali būti susijusios su mūsų prekėmis ar paslaugomis. Prieš spustelėdami bet kokias nuorodas, turėtumėte peržiūrėti trečiųjų šalių svetainių ir programų Paslaugų teikimo sąlygas bei Prekių grąžinimo politikas ar taisykles.
Ši Politika yra sudėtinė mūsų įmonės Taisyklių dalis.
Perskaitykite šią Politiką ir, jei kils klausimų, susisiekite su mumis el. paštu [email protected]. Laikysime, jog visi šios Svetainės lankytojai ir Klientai atidžiai perskaitė šią Politiką ir sutinka su jos turiniu. Jeigu nesutinkate su šia Politika ar bet kuria jos dalimi, prašome neužsisakyti ir nepirkti Produktų randamų mūsų Svetainėje.
Visiems mūsų parduodamiems Produktams yra taikoma pinigų grąžinimo garantija. Jūs turite teisę, prekėms kurių kokybe nesate patenkintas, atsisakyti užsakymo ir / arba grąžinti įsigytas Prekes Mums per 14 dienų, jeigu Prekės nebuvo naudojamos, nėra sugadintos, pakuotė nebuvo pažeista, yra likusios visos etiketės ir jų išvaizda iš esmės nepakito, t.y. Prekei ir/ ar Prekės pakuotės išvaizdai buvo padaryti tik tokie pakeitimai, kurie buvo būtini norint patikrinti gautas Prekes.
Šio skyriaus nuostatos neriboja Jūsų teisės atsisakyti paslaugų ar grąžinti Prekes, kurios yra nekokybiškos arba turi trūkumų.
GRĄŽINIMO SĄLYGOS
Bet kuri Prekė, kurią norite mums grąžinti, privalo būti grąžinama originalioje gamintojo pakuotėje, pakuotė negali būti pažeista, o Prekės būklė turi būti tokia pati, kokią įsigijote. Jūs privalote užtikrinti, kad Prekė ir jos pakuotė nebūtų sugadinta arba pažeista ją transportuojant. Jeigu grąžinama Prekė neatitiks šių reikalavimų, negalėsime jos priimti.
Prašymą, dėl paslaugos atsisakymo arba Prekės grąžinimo, privalote mums pateikti ne vėliau nei per 14 dienų.
Jeigu apsisprendėte atsisakyti grąžinti Prekę, prašome susisiekti su mūsų Klientų aptarnavimo skyriumi, kuris Jums padės tai padaryti ir suteiks visa reikalingą informaciją, apie tai, kaip galite atsisakyti mūsų paslaugų ir kur galite grąžinti įsigytą Prekę.
Jums grąžinus Prekę, laikantis visų šioje Politikoje nustatytų sąlygų, grąžinsime Jūsų sumokėtas sumas, išskyrus papildomas išlaidas, kurios susidarė dėl to, kad Jūs pasirinkote kitą, nei mūsų pasiūlytą pigiausią įprastinį, pristatymo būdą.
Prašome naudotis savo teise, grąžinti Prekes, atsakingai. Primename, jog Jūs atsakote už prekės vertės sumažėjimą, atsiradusį dėl veiksmų, nebūtinų Prekės pobūdžiui, savybėms ir veikimui nustatyti. Jeigu Jūsų grąžinta Prekė bus apgadinta, pažeista pakuote arba ne pilnos sudėties, mes negalėsime priimti Prekės atgal ir grąžinti Jums sumokėtų sumų.
Jums grąžinus Prekę, bus atliekamas grąžintos Prekės patikrinimus. Jeigu nebus nustatyta Prekės grąžinimo sąlygų pažeidimo, grąžinsime Jūsų sumokėtas sumas tuo pačiu mokėjimo būdu, kurį naudojote Prekei įsigyti. Priklausomai nuo Jūsų pasirinkto mokėjimo būdo, pinigų grąžinimas gali užtrukti iki 14 dienų.
Jeigu praleisite Grąžinimo politikoje nurodytus terminus, negalėsime tenkinti Jūsų prašymo, dėl Prekės grąžinimo, ir grąžinti sumokėtų sumų Mums.
NEKOKYBIŠKOS PREKĖS
Norėdamas grąžinti nekokybišką Prekę, Jūs galite tai padaryti per 14 dienų nuo Prekių pristatymo Jums dienos, informuodamas mus el. paštu [email protected] pridedant nekokybiškos Prekės ir/arba siuntinio nuotraukas arba video, aprašančius Prekės trūkumus.
Siųsdami mums pranešimą apie paslaugos atsisakymą arba nekokybiškos Prekės grąžinimą, prašome nurodyti šią informaciją:
- Užsakymo numerį
- Prekės arba paslaugos pavadinimą
- Informaciją apie Prekės trūkumus, trūkstamas dalis ar pažeidimus
- Prekės trūkumų įrodymus (pvz. nuotraukas arba video, kuriose būtų matomas prekės trūkumas (jei tai yra įmanoma), taip pat nuotraukas arba video su pakuotės pažeidimais ar kt.)
Kreipdamiesi dėl nekokybiško Produkto grąžinimo, prašome nurodyti, kaip norėtumėte spręsti susidariusią situaciją:
- pakeisti nekokybišką Prekę į identišką geros kokybės Prekę;
- nekokybiškai Prekei pritaikyti nuolaidą, atitinkančią Prekės vertės sumažėjimą, sąlygotą esamų trūkumų;
- prekę priimti ir grąžinti Klientui sumokėtus pinigus;
GRĄŽINIMO POLITIKOS ATNAUJINIMAS
Mūsų Politika gali būti keičiama, atsižvelgiant į pasikeitusią situaciją ar teisės aktų reikalavimus. Mums atnaujinus Politiką, naujoji versija bus paskelbta interneto svetainėje https://sapnunamelis.lt. Esant esminiams Politikos pakeitimams galime su Jumis susisiekti, siųsdami elektroninį laišką ar informuodami Jus kitu būdu.